S

czwartek, 9 lutego 2017

Placuszki jaglano - bananowe z Optima Cardio Potas +


 Dzięki Streetcom mam możliwość testowania Optimy Cardio Potas +. Jako ambasadorka otrzymałam szczelnie zapakowane pudełko z wkładem chłodzącym w którym znajdowało się
  • 4  x Optima Cardio Potas +
  • 12 ulotek
  • przewodnik ambasadora


Placuszki jaglano - bananowe na śniadanie
1/3 szkl kaszy jaglanej
1 duży banan
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1/3 łyżeczki kurkumy
3 łyżki razowej maki pszennej
1 łyżka margaryny Optima Cardio Potas+
1 gęsty jogurt naturalny
Dowolne , ulubione owoce

Kaszę upraż do uzyskania orzechowego aromatu, przesyp na gęste sito i wypłucz.
Przełóż do garnka, zalej szklanka wody, gotuj do momentu ,aż kasza wchłonie całą wodę ( mieszanie nie jest konieczne). Przestudzoną kaszę, zmiksuj z bananem. Dodaj sodę , mąkę oraz kurkumę aby otrzymać gęste ciasto. Na patelni rozpuść Optima Cardio Potas +, smaż do momentu zrumienienia po obu stronach. Podawaj z jogurtem i owocami.

*Przepis z Przewodnika Ambasadora


To właśnie w przewodniku znalazłam przepis na te bananowo jaglane placuszki. Przepis wypróbowany, robi się dosyć szybko a placuszki wychodzą bardzo dobre. Niestety nie udało mi się ich uchwycić na zdjęciu , bo padła bateria w aparacie a placuszki znikły:)

Jeśli macie opinie lub spostrzeżenia na temat Optimy Cardio zachęcam do podzielenia się nimi i wspólnej dyskusji:)

Zapraszam do rejestracji. Można testować pełnowartościowe produkty za darmo




1 komentarz:

  1. Dla mnie największą zaletą jest, że Optima cardio mogę używać jako tłuszczu do smażenia i pieczenia. Kanapki jadam bowiem rzadko. I ten właśnie aspekt najbardziej mi odpowiada. Warto o tym pamiętać, że nawet podczas diety nie można eliminować tłuszczów całkowicie. Optima Cardio świetnie więc wpisuje się w te zasady. Użyłam jej już m.in. do smażenia naleśników, omletów, mięsa, zrobiłam nawet ciasto. #OptimaCardioPotasPlus #OptymalneWybory

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)