S

czwartek, 31 października 2013

Wafel z mlekiem w proszku

Coś szybkiego i pysznego - wafel z masą z mleka w proszku. Co tu dużo mówić szybko się go robi ale jeszcze szybciej znika w dziwnych okolicznościach, nikt go nie je a cały czas ubywa :) Do masy można dodać kakao ale u nas zdecydowanie wygrywa wersja z białą masą. Polecam z czystym sumieniem.


Wafel z mlekiem w proszku






Składniki:
  • 1 op wafli
  • 1 margaryna
  • 3/4 szkl cukru
  • 5 - 6 łyżek wody
  • 1 i  1/2 szkl mleka w proszku

Wykonanie:

Rozpuścić margarynę z cukrem, dodać wodę i zagotować. Lekko ostudzić i wsypać mleko. Dobrze wymieszać i ciepłą masą przekładać wafle. Owinąć w folię i przycisnąć czymś żeby wafle dobrze się skleiły. Najlepszy po 2 - 3 dniach o ile doczeka :)







21 komentarzy:

  1. Pyszny i prosty przepis :) To lubię :) Wypróbuję na pewno! pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i bardzo smaczne - a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne! Takie wafle zawsze szybko znikają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio robiłam, ale z nadzieniem czekoladowym:) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś nam smak dzieciństwa ;);)
    Suuuper!!
    Pozdrawiamy:):)
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie robiłam ,przekładałam wafle dżemem,teraz wypróbuję ten przepis .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast wody dodaję mleka,SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast wody dodaję mleka.PYCHOTA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój blog...super ciasta...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do korzystania ze sprawdzonych przepisów:) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Aby zrobię masę ciemną koniecznie trzeba dodać kakao, czy może być np. rozpuszczona czekolada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozpuszczoną czekoladą może być pyszne :) Proszę się pochwalić jak wyszło

      Usuń
  11. Właśnie zaczynam robić tego wafla, czy wyjdzie dobry i jaki wyjdzie dam znać :):):):) pozdrawiam i wesołych świąt wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że wyjdzie. Też go dzisiaj zrobiłam :)

      Usuń
  12. A nie lepiej dać masło a nie tę ohydną margarynę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję margarynę bo mi ta opcja nie przeszkadza ale jak ktoś nie lubi jej to może używać masła, nie widzę problemu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. A czemu po zrobieniu po kolei tego wszystkiego na górę wyplywa margarynw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłąm ten wafel juz kilkadziesiąt razy i nigdy mararyna nie wypływała. Wystarczy bardzo dobrze rozmieszać, moze margaryna była za gorąca, wystarczy wtedy poczekać aż przestygnie i ponownie wymieszać

      Usuń
  14. Zrobiłam masę kakaową i białą jeden wafel biały drugi kakaowy pychota

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)